FAQ

Neplatné heslo Nový uživatel Nastavení a čerpání účtu Aktualizace dat Monitoring firem Dotazy k funkcím Cribis

Neplatné heslo

Neplatné heslo

Co mám dělat, když zjistím, že mám neplatné heslo pro přístup do aplikace Cribis?

Nové heslo do Cribisu si můžete nechat zaslat prostřednictvím odkazu 'Zapomněli jste heslo? Klikněte zde',  který najdete na úvodní stránce Cribisu pod kolonkou, do které zadáváte údaje pro přihlášení.

reset_hesla

Nový uživatel

Nový uživatel

Jak si mohu zajistit přidání nového uživatelského účtu v aplikaci Cribis?

Požadavek může zaslat oprávněná osoba na adresu helpdesk.cz@crif.com. Stačí zaslat jméno, příjmení, tel. kontakt a e-mailovou adresu osoby, které má být uživatelský přístup vytvořen.

Nastavení a čerpání účtu

Nastavení a čerpání účtu

Jak mohu získat přehled čerpání a nastavení účtu v aplikaci Cribis?

Údaje o nastavení a čerpání účtu se zobrazují každému uživateli v Detailech pod záložkou Klientské účty.

Aktualizace dat

Aktualizace dat

Jak si mohu zajistit aktualizaci dat v reportu o firmě?

Požadavek na aktualizaci dat v reportu lze zaslat prostřednictvím tlačítka Zpracování dat na předstránce Flexi reportu.

aktualizace_dat

Monitoring firem

Monitoring firem

Jak mohu pracovat se službou Monitoringu firem - správa?

Pro import portfolia k monitoringu je nezbytné použít šablonu, která je k dispozici v okně při nahrávání subjektů do portfolia. Správu portfolia může provádět pouze jeho vlastník.

Dotazy k funkcím Cribis

Dotazy k funkcím Cribis

Komu mohu zaslat dotazy k jednotlivým funkcionalitám aplikace Cribis?

Manuál pro práci s jednotlivými funkcionalitami naleznete po přihlášení do aplikace.

Samozřejmě se v případě jakýchkoli dotazů nebo nejasností neváhejte obrátit na náš Helpdesk: helpdesk.cz@crif.com, +420 737 152 074.